Introvert.

   
"Kenapa tak ajak kapel ja?"

"Tak boleh la."

"Kenapa?"
 
"Dah memang tak boleh la."

"Tak cukup lagi ka?"

"Apa yang tak cukup?"

"Bukti dia nakkan kau."
 
"Bukti? Mana?"

"Bodoh, kan tadi dia pegang tangan kau."
 
"Aku yang mula dulu."

"Lepas tu dia tarik tangan kau untuk pegang tangan dia. Kau jangan ingat aku buta."
 
"Pegang tangan ja pun, ada maksud?"

"Hello, kau peluk dia kan?"
 
"Sebab sempit tadi."

"Tipu. Kau ingat aku siapa kau nak tipu?"
 
"Okay memang aku yang nak."

"Ada lagi, kau nak cium dia kan?"
 
"Tu aku tak buat."

"Tapi kau simpan niat."
 
"Niat tu datang dari kau, Asfajahat."

"Kau sendiri yang teringin, aku bukan bodoh macam kau la."
 
"Okay, memang aku teringin."

"Kau perlukan belaian dari wanita, kan?"

"Ya ya ya, aku perlu, puas hati?"

"Jadi kenapa tak ajak kapel?"

"Kan hari tu dia dah reject aku, dengan alasan kukuh."
 
"Kukuh? Tadi kau dah pecahkan alasan kukuh tu."

"Yaka pecah?"

"Of course!"

Aku diam. Teringat pulak janji kesumat aku pada Asfabaik. Celaka betul, kali ini Asfajahat betul-betul buat aku goyang. Dem.

5 comments:

NA said...

setan dah balik

Päk Läng said...

dah

habis

puasa

kan

hehe

izzad b* said...

dia sudah mali......

EZAN IDMA said...

asfa jugak manusia normal haha

Päk Läng said...

asfa bukan malaikat ke?