Rasa.

  

"Angkat la phone."



"Taknak lah."


"Dia call tu, angkat la."


"Nak cakap ape?"


"La, cakap la hello."


"Isk, malas lah."


"La... Cakap ja. Takpa. I okay ja."


"Taknak. Biar je la kat dia."


"Hani. Angkat la phone tu."


"Kalau angkat pun nak cakap pe?"


"Cakap la you dah ada bf."


"Taknak lah. Kan dah terpampang dalam fb I dah ade bf."


"Cakap ja. Biar dia dengar dari mulut you."


"Biarlah. Biar dia faham sendiri."


.


"Orang macam tu memang tak faham bahasa selagi tak cakap. Takdak sense punya orang. Senseless, lampi."


"You. Tak baik tau! Nakal!"


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

perempuan virgin said...

hishhh. angkat lah call tuuuu

Asfa said...

Aha. Marah lagi Kaka dia tu.

Dya Zai said...

biaq p lah tak angkat pun, tak penting pun.

EZAN IDMA said...

hish bgtau je kat fon

Asfa said...

Dya, biaq pi noh?
Ezan, dia tu memang degil.

inamillionyears said...

rejected... if i'm da person who's calling